lauantai 28. kesäkuuta 2014

Lomalomalomaloma!

Marjo esitteli aiemmin luottomekkonsa Filippa K:lta. Minulta löytyy sama mekko kahdessa eri värissä - tummansinisenä ja  korallinvärisenä. Taisi mennä niin, että minä ostin ensin sinisen mekon ja hehkutin sitä niin paljon, että kesän alennusmyynneistä Marjo löysi itselleen mustan version. Samaan aikaan minä puolestani täydensin mekkovarantoani korallinvärisellä mekolla.

Perjantaina, viimeisenä työpäivänä ennen lomaa päälläni oli sininen Filippa K. Marjo nappasi lounaan jälkeen pari kuvaa. Kävimme jätskillä Hakaniemen rannassa, kun aurinko pilkahti hetkeksi esiin. Tuuli puhalsi kovaa, joten ilma ei ollut erityisen lämmin ja olin ajoittain armottomalla kananlihalla. ;) Kaulassani oli onneksi tummansininen paksu villahuivi, mutta otin sen kuvanoton ajaksi pois. Kesä ja kaikkea.


Olen Marjon kanssa samaa mieltä, että mekko tai tässä tapauksessa mekot ovat loistavia yksilöitä. Persikkaista käytän tosin lähinnä kesäaikaan värinsä vuoksi. Siitä lupaan kuvia, kunhan saan hiukan väriä pintaan, etten näytä aivan olmilta. Olisi kiva kuulla, mitkä ovat teidän luottovaatteitanne?

Mukavaa lauantaita - nautitaan auringonpaisteesta! Miia

2 kommenttia:

  1. Kiitos vinkistänne. Täytyy piipahtaa Filippa K:lla.
    Mun luottovaatteet tällä hetkellä on skinny jeans, matalat bootsit tai converset ja -älkää naurako- marimekon raitapaidat. :) Ja vielä pisteenä iin päällä kassina reppu tai Hermesin Evelyne.
    Olen vielä kesän hoitovapaalla ja palaan syksyllä töihin. Odotan taas innolla millaiseksi työvaatekaappini muodostuu, mutta eiköhän mustat housut ja erilaiset (silkki)kauluspaidat jälleen ovat luotettavat.
    Ihanaa lomaa!

    VastaaPoista
  2. Älä nyt, Marimekon raitapaidat ovat kivoja! Minultakin löytyy.
    Kiitos kommentistasi ja rentoa kesää! Kyllä sitä taas syksystä alkaen ehtii töissä pingottamaan. ;)
    Miia

    VastaaPoista