perjantai 26. kesäkuuta 2015

Alkukesän suosikit

Koska lämpöaalto ei ole toistaiseksi saavuttanut Helsinkiä, myös pukeutuminen muistuttaa enemmän syksyistä kuin kesäistä asua. Paljaat nilkat tosin viittaavat kesään. Tapanani ei nimittäin ole käyttää sukkia kesällä, lämpötilasta viis.

Alkukesän suosikkiasuksi on muodostunut tämä kokonaisuus, jossa itse asiassa jokainen vaatekappale on suhteellisen uusi. Syyt, miksi ovat päätyneet yhdessä päälle, ovat rentous ja lämpimyys. Jälkimmäistä ei voi liikaa korostaa.


Neule Filippa K ja farkut GT

 

Kengät hankin jo lopputalvesta ja käytin niitä ymmärrettävistä syistä pitkään vain toimistolla. Välittömästi ilmojen lämmettyä ne ovat päässeet myös ulkoilemaan. Kyseinen ATP Atelierin pari on ostettu MiNo -kenkäkaupasta.

Kengät ATP Atelier
Tämän ihanan herkän kaulakorun nappasin mukaani W1 Editin korukutsuilta ja olen totaalisen ihastunut siihen. Verkkokauppa on auennut, joten kannattaa tsekata valikoimat täältä.


Tässä alkukesän suosikkiasuni. Vaikka olen tässä viihtynytkin, toivon hartaasti, että voin hylätä cashmirneuleen edes kuukaudeksi. Veikkaan, etten ole toiveeni kanssa yksin. Pidetään peukkuja!
Miia

2 kommenttia:

  1. Vajaamttaisia housuja en ole käyttänyt tänä kesänä lainkaan, hameista puhumattakaan. On paleltanu liikaa. Sukat sentään olen potkaissut pois jalasta.

    Alennusmynneissäkin olen katsastanut neuleita. Hipelöin Filippa K:n kevyttä cashmirneuletta ja ajattelin, että se olisi sopiva kesävaate!, ymmärrettävistä syistä kesävaatteet eivät vedonneet... Ehkä vielä kotiutan sen, jos neuletta on vielä lisäalen aikaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ymmärrän hyvin. Minä olen kulkenut paljain nilkoin kylmyydestä kärsien. Kun kesä.
      Miia

      Poista